Waarom een bedrijfsfilm laten maken?

Voor de verbetering van de communicatie binnen het bedrijf.

Een bedrijfsfilm laten maken

Wil je de koers van jouw bedrijf veranderen door middel van een bedrijfsfilm? Of wil je een nieuwe manier van werken introduceren?

Wil je nieuwe medewerkers of sollicitanten kennis laten maken met de bedrijfscultuur in jouw bedrijf? Of wil je in jouw organisatie aan je medewerkers laten zien waar de producten die zij maken in de praktijk terecht komen?

Het zijn allemaal motivaties om een bedrijfsfilm te laten maken.

Iedere bedrijfsfilm tot zijn recht.

Bij een bedrijfsvideo willen we alle afdelingen binnen het bedrijf aanspreken.

Het moet bovendien nuttig zijn om de video te bekijken. En, last but not least, je wilt de video vaker dan één keer kunnen bekijken, dus we zorgen er bij voorkeur voor dat hij niet (te) gedateerd is.

Zullen we jouw medewerkers vragen wat er speelt op de werkvloer?

Zullen we door het maken van een video het imago dat jij wilt uitstralen, overbrengen op je medewerkers?

Wij weten zeker dat dit verrassende beelden oplevert, die de ogen van zowel het management als van de medewerkers op de werkvloer zullen openen.

40%

Meer bezoekers op de website

5-7

Interacties voordat een consument uw merk herkent

78%

Van de klanten vertrouwen bedrijven meer als ze hun eigen bedrijfsfilm hebben.

Corporate film laten maken

Een corporate bedrijfsfilm is eigenlijk niets anders dan in het Engels zeggen dat je een film wilt maken. Waarom we hier dan toch de term corporate video gebruiken?

Veel mensen zoeken hierop en we willen natuurlijk wel dat jij op onze website terechtkomt.

Bovendien is de term heel gebruikelijk in de filmwereld. Ben je minder bekend in deze wereld en wil je simpel gezegd gewoon een oer-Hollandse bedrijfsfilm?

Ook dan ben je bij OX Visuals gelukkig aan het juiste adres.

Wat is branded content?

Wil je jouw bedrijf echt op de kaart zetten, combineer je bedrijfsvideo dan met branded content.

Wat is branded content? Bij branded content draait alles om het merk, ofwel de brand. Het gaat er niet direct om dat je wilt verkopen.

Je laat juist zien waar je merk voor staat. Een kenmerk van branded content is dat het beeldmateriaal herkenbaar moet zijn, maar ook dat het nuttig is.

Als je zorgt dat jouw boodschap onderscheidend is, dan zijn veel mensen bereid om jouw video te delen. Hierdoor bereik je meer mensen met je merk video en dit vergroot je naamsbekendheid.

(Re)Branding

Geef je bedrijf een (nieuw) gezicht.

Personeelsbinding
Vertel je medewerkers over het imago van je bedrijf.

Interne bedrijfscommunicatie

Zorg dat de neuzen van al je werknemers de juiste kant op staan.
OX Visuals Video Productie

Deze website gebruikt cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren.